lista

Jag längtar efter:
kärlek, ett lugn, att min nya telefon ska börja fungera, att allt någonsin ska ta slut.


Jag är ledsen över:
tomhetskänslan över helger, ensamhet i ett rum fyllt av människor, att jag inte kan glömma, särskilt inte nu. att jag är dålig på att skriva.


Jag äter helst:
sushi.


Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning:
framtiden.

 

Det finaste jag vet är:
känslan av total lycka.


Jag läser:
processen av kafka.


Jag är galet stressad över:
prestationsångesten.


Jag lyssnar helst på:

paris 1919.

Jag drömmer om:

att vara lycklig.

 

Jag blir nostalgisk av:
minnen.

Kommentarer
Postat av: anna

Du låter som en äkta romantisk författare! :) Bortsett från önskan om lyckan såklart, för sånt tycker de är meningslöst...

2011-10-24 @ 13:15:33
URL: http://annaemilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0